מנסה לתת יד
אני אמנם לומדת חינוך לגיל הרך, אך לדעתי זה לא ממש משנה הגיל דעתי היא שמדבקות לא יעזרו, גם בכיתות ג' וד' נראה לי שמהר מאוד תרד ההתלהבות מהעניין. לדעתי לא ממש צריך לתגמל תלמידים על זה שהם קשובים, אם הם לא קשובים זה או כי את נותנת להם יד חופשית מידי, או שאולי הנושא לא מעניין אותם וצריך לעשות את זה בדרך יותר מענינת.. והכוונה היא לא ביקורת כלפיך כמובן..זו דעתי באופן אישי. אולי תנסי לקחת כמה ילדים שהם מוקד הרעש בכיתה ולהאציל עליהם סמכויות, בדרך כלל גם הרעשנים ביותר כשיש להם אחריות כלשהי מתחילים להתנהג בצורה שונה...אבל מבלי לתת להם הרגשה שאת עושה את זה כי הם רועשים.. אולי, אם הם יהיו קשובים עד סוף השיעור, כמה דקות אחרונות של השיעור תבטיחי להם משחק בתנאי שיהיה שקט במהלך השיעור - ואז המשחק יכול להיות בנושא הלימודי...וככה תרוויחי גם שקט וגם למידה.. הכל תלוי במי הילדים, ובאמת איך הם מתנהגים ועד כמה בכלל יש להם רצון ללמוד, לכן קצת קשה לעזור אבל ניסיתי בכל זאת